Bijeenkomsten

Waardevolle ideeën ontstaan wanneer we nieuwe indrukken krijgen. Wij organiseren inspirerende bijeenkomsten waar sprekers uit uiteenlopende disciplines hun visie, ervaringen en passie met ons delen. Bij Foodservice Network kijken we over de grenzen van de sector en brengen we inspiratie van buiten naar binnen. 

Trendtours

2023 Rotterdam                                2022 Parijs
2020 Brussel
2019 Boedapest
2018 Londen
2017 Berlijn
2016 Amsterdam

Programma 2023 - 2024


15u - 22u Incl. Zomer netwerk BBQ


Mieke De Ketelaere
DONDERDAG 20 juni 2024 I Barn 64 - St. Job in 't Goor

Hoe AI ons echt verder kan helpen…

We verdiepen ons in de geheimen en mogelijkheden van Artificial Intelligence. Zijn we performant genoeg in het opbouwen van gerichte BIG DATA. Hoe staan we tegenover het delen van die data en kennen we reeds goede praktijkvoorbeelden. Wie van onze leden delen hun inzichten?

We sluiten de dag af met een netwerk BBQ op een unieke locatie. (Net)werken mag ook FUN zijn.


15u - 22u Incl. Zomer netwerk BBQ

Mieke De Ketelaere


DONDERDAG & VRIJDAG 19 & 20 september 2024

2-daagse Studietour Londen

Het is alweer van 2018 geleden dat we op studietour naar Londen gingen. Er is in die 5 jaar (post Corona!) weer veel veranderd in deze foodcapital. De foodconcepten in de stad spelen in op de toenemende vraag naar plantaardige producten. Daarnaast zie je veel digitalisering: fast casual concepten investeren massaal in innovaties als bestelzuilen en -apps. En de eeuwenoude foodmarkten die de stad rijk is verbeteren hun aanbod en wijze van presenteren, waardoor de markten een walhalla zijn voor foodies.

Ja, in Londen is veel te ontdekken. Hippe wijken zoals Shoreditch en Hackney ontwikkelen zich snel. Maar ook Camden Market, Soho en Covent Garden zijn wijken die we zeker niet zullen missen tijdens de trendtour. We kijken er naar uit samen met jullie deze stad (opnieuw) te gaan ontdekken!




DONDERDAG 5 december 2024 I Locatie te bepalen

'Trendtable’ – Hybride voeding

Gaan we echt anders eten? Doen we het vooral voor de planeet en dus voor onszelf. Of eerder voor de volgende generatie(s). Zijn alle producten uit het schab die hierop inspelen wel doelgericht of doen vooral de marketeers hun werk?

In een unieke ‘belevings-setting’ maken we kennis met de laatste innovaties die ons voedingspatroon in de toekomst zullen gaan bepalen. Van kweekvlees tot zeewier, van apero tot dessert…